مداحی سینه زدن برای تو با من

                                                      http://www.jahaniha.com/wp-content/uploads/2013/11/pic439_www.jahaniha.com_1.jpg

سینه زدن برای تو با من با من

اذن زیارتم آقا با تو با تو

گریه تو روضه های تو با من با من

قبر و قیامتم آقا با تو با تو

شب اول قبرم منو تنها نذاری

آرزومه تو قبرم رو چشام پا بذاری

حسین آقام آقام آقام (تکرار)

اسم منو خدا نوشت مجنون مجنون

اسم تو رو خدا نوشت لیلا لیلا

طایفه های ما همه نوکر نوکر

طایفه شما همه آقا آقا

بگیر دستمو آقا که یه عمر گداتم

شبا خواب می بینم که توی کرب و بلاتم

حسین آقام آقام آقام (تکرار)

دستم از ضریحت کوتاهه

تا حرم تو خیلی راهه

ذکرم یا اباعبدالله

رویامه رویامه رویامه

کربلا آخر دنیامه

حسین بن علی آقامه آقامه

ثارالله ثارالله ثارالله یا اباعبداله

تو لیلایی و من مجنونت

پدر و مادرم قربونت

عشقمه گنبد و ایوونت

اشک و شور و شین دوست دارم

اربابم حسین دوست دارم

بین الحرمین دوست دارم

رویامه رویامه رویامه

کربلا آخر دنیامه

حسین بن علی آقامه آقامه

ثارالله ثارالله ثارالله یا اباعبداله

عشق کربلا بیچارم کرد

توی روضه ها آوارم کرد

سینه زن علمدارم کرد

سقایی سقایی سقایی

سومین پسر زهرایی

خیلی تو شبیه مولایی زیبایی

رویامه رویامه رویامه

کربلا آخر دنیامه

حسین بن علی آقامه آقامه

ثارالله ثارالله ثارالله یا اباعبداله



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 26 اسفند 1394برچسب:, | 20:51 | نویسنده : مسعود ،رضا ،محمدحسین |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.